Campagneteam

Over Campagneteam

De campagneactiviteiten van de PvdA Rheden worden uitgevoerd door het campagneteam. Zij zijn regelmatig actief zichtbaar in de gemeente om het PvdA-geluid nog beter kunnen verspreiden. Vanuit het team worden activiteiten uitgevoerd zoals het canvassen in de dorpen en wijken. We spreken inwoners aan, zodat we op de hoogte zijn van wat er speelt in Rheden.

Het campagneteam is voortdurend op zoek naar enthousiaste leden die een steentje bij willen dragen. Het campagneteam is een ideale manier om je actief in te zetten voor en kennis te maken met onze afdeling. Het kost weinig tijd en het is supergezellig. Wil je graag het team versterken of heb je nog vragen? Stuur dan een mail naar gea.hofstede@xs4all.nl. Je bent van harte welkom.

Het werk van het campagneteam wordt gecoördineerd door de campagnecommissie. Deze commissie organiseert op dit moment de verkiezingscampagne voor de GR verkiezingen in 2018. De commissie bestaat uit:

Graag tot ziens bij onze campagneacties

Hartelijke groet,

de campagnecommissie