Door Goos Hageman op 3 december 2022

Mujde Palavan nr.4 op PvdA lijst PS’23

Zaterdag 3 december koos het gewest Gelderland de kandidatenlijst voor de Provinciale Staten Verkiezingen op 17 maart 2023. En daarbij werd ons afdelingslid Mujde Palavan gekozen op plaats 4. Zij was de hoogste nieuwkomer op de lijst en heeft een grote kans verkozen te worden volgend jaar. Daarmee zou de afdeling Rheden-Rozendaal voor de tweede achtereenvolgende maal een Statenlid leveren. Mehmet Sahan ruilde bij de gemeenteraadsverkiezingen in maart zijn Statenlidmaatschap om voor een plaats in de gemeenteraad.

Aanstormend Talent

De kiescommissie had Mujde ook op plaats 4 gezet. ‘Aanstormend talent en een teamspeler gericht op verbinden en dialoog’, zo luidde de aanbeveling van de commissie. Daar zijn wij het van harte mee eens. Mujde zet zich al geruime tijd in in onze gemeente. Ze is actief op straat en in het ombudsteam en campagnecie.

We kennen haar als iemand dit kloven kan overbruggen.  Zij wil polarisatie, discriminatie en isolatie aanpakken en kloven overbruggen met respect voor verschillen.

Uiteraard was Mujde zeer vereerd met haar plaats op de kieslijst.

Goos Hageman

Een leven lang een rood hart! Dat zit in je DNA. Ik ga voor solidariteit en eerlijk delen, maar ook voor mensen verheffen en in hun kracht zetten. Gelijke kansen op eerlijk werk en een fatsoenlijke zorg voor iedereen. De burger als doel en niet als middel. En ik ben van de verbinding. Als we

Meer over Goos Hageman