Door Goos Hageman op 2 februari 2023

Bijeenkomst PS’23 op 8 maart

Stemmen op 15 maart. En wat wil de PvdA !

Op 15 maart zijn de verkiezingen voor de Provinciale Staten en Waterschappen. Maar wat heb ik daar aan en wie kiezen we dan? Die vragen worden beantwoord op woensdag 8 maart as. Dan houdt de PvdA Rheden een informatiebijeenkomst voor inwoners in het Dorpshuis te Rheden. Onze Rhedense PvdA kandidaten presenteren zichzelf en de plannen van de PvdA. Kom luisteren en vragen stellen. De aanvang is 20.00 uur; zaal open 19.45 uur.

Onze Kandidaten

Mujde Palavan uit Dieren is nr.4 op de kandidaten lijst van de PvdA voor de Provinciale Staten. Zij geeft een inkijk in de taken van de Provincie Gelderland. En ze vertelt wat dat voor de inwoners van Rheden betekent.

Marlies van der Voort uit Velp doet uit de doeken wat het Waterschap Rijn en Ijssel voor ons betekent. Dat is meer dan alleen droge voeten. Marlies is nr. 2 op de kandidatenlijst van de PvdA voor het waterschapsbestuur.

Wat wil de PvdA

Beide kandidaten presenteren het verkiezingsprogramma ‘Sociaal voor Gelderland’. Daarin staat onze speerpunten voor de verkiezingen.

1. Iedereen betaalbaar wonen

2 Iedereen een acceptabele energierekening en

3 Meer betaalbaar en toegankelijk OV voor iedereen.

Wilt je het hele verkiezingsprogramma lezen? Klik Hier om het te downloaden. Vanzelfsprekend is ook de RoodGroene samenwerking een onderwerp van gesprek.

Aanmelden vooraf is niet nodig!

Goos Hageman

Een leven lang een rood hart! Dat zit in je DNA. Ik ga voor solidariteit en eerlijk delen, maar ook voor mensen verheffen en in hun kracht zetten. Gelijke kansen op eerlijk werk en een fatsoenlijke zorg voor iedereen. De burger als doel en niet als middel. En ik ben van de verbinding. Als we

Meer over Goos Hageman