MOOIE UITSLAG PS’23

Door Goos Hageman op 6 april 2023

MOOIE UITSLAG PS’23

Enkele weken waren de Provinciale Staten verkiezingen. En de  PvdA heeft het prima gedaan. In de Gelderse Staten haalden we 5 zetels. Maar ook in Rheden was de uitslag voor de PvdA heel goed! Na BBB (ja ook hier) waren wij in Rheden met afstand de 2e partij! En daar zijn we heel blij mee. Het bevestigt dat wij landelijk en lokaal goed en herkenbaar bezig zijn. Een enorme opsteker en een aansporing om door te gaan. Wij danken alle inwoners die onze kandidaten hun vertrouwen hebben gegeven. Ze zullen zeker gaan werken aan een Socialer Gelderland!

UITSLAG PS’23 IN DE GEMEENTE RHEDEN
We realiseren ons heel goed dat dit geen verkiezingen waren voor de Gemeenteraad. De uitslag in Rheden is dan ook niet eenvoudig te duiden.

Maar een feit is dat onze kiezers ons trouw zijn gebleven, meer dan andere traditionele partijen. Dat wij met Mujde Palavan en Marlies van der Voort twee herkenbaar, lokale kandidaten hadden zal ook hebben geholpen. En het feit dat zij beiden heen heel actieve campagne hebben gevoerd. Mujde had zelfs duizenden persoonlijke brieven verspreid. Dat heeft haar ongetwijfeld veel van de maar liefst 752 stemmen in Rheden opgeleverd. Hoe dan ook, een heel mooie uitslag. Wij zijn er trots op.

Goos Hageman

Een leven lang een rood hart! Dat zit in je DNA. Ik ga voor solidariteit en eerlijk delen, maar ook voor mensen verheffen en in hun kracht zetten. Gelijke kansen op eerlijk werk en een fatsoenlijke zorg voor iedereen. De burger als doel en niet als middel. En ik ben van de verbinding. Als we

Meer over Goos Hageman