24 januari 2023

PvdA campagne bij Jumbo in Velp

De PvdA afdeling Rheden hervat in 2023 de straatcampagne in Velp. Op zaterdag 28 Januari voeren we campagne met als thema ‘Energiearmoede’. Wij staan van 11.00 tot 12.30 uur om de hoek bij de Jumbo aan de IJsselstraat. De hele raadsfractie is aanwezig evenals onze kandidaten voor de verkiezing op 15 maart. Voor de Provinciale Statenverkiezing is dat Mujde Palavan. Zij geeft toelichting op het verkiezingsprogramma van de PvdA in Gelderland. Voor het Waterschap Rijn en IJssel kunt u spreken met kandidaat Marlies van de Voort.

Wij gaan in gesprek met belangstellenden en uiteraard kunt u ons aanspreken met uw vragen. Het Thema van de campagne is Energiearmoede in brede zin.

Energiearmoede

Het gaat daarbij niet alleen over beperken van de kosten voor energie. We kunnen ook toelichting geven op de financiële steunmaatregelen van de gemeente in 2023 voor huishoudens. En natuurlijk kunt u ons ook bevragen over de actuele problematiek in Velp. Verder zijn er leden van het Ombudsteam aanwezig om uw vragen te beantwoorden, b.v. over de WMO. Mensen die met ons in gesprek gaan wordt een energiebesparende LED lamp aangeboden.

Kom langs op de 28e januari en spreek ons aan!