PvdA fractie bezoekt Ellecoms Belang

Door Goos Hageman op 8 maart 2019

Donderdag 7 maart jl. bracht de PvdA fractie een werkbezoek aan Ellecoms Belang. Het was een interessant gesprek met deze pas opgerichte groep die probeert Burgerparticipatie in Ellecom te organiseren. Tijdens de kennismaking werden we op de hoogte gesteld van de ontwikkelingen binnen Ellecoms Belang en de manier waarop zij werken. Gesproken werd over diverse onderwerpen zoals de Dorpsschouw, de evt. afsluiting van de Doesburgsedijk, het dorpshuis en de Ellecomse Dijk. Het was voor beide partijen een nuttig bezoek.

De fractie probeert elke maand een fractievergadering te houden ‘in het veld’. Doel daarvan is kennis te maken met belangengroepen, dorpsverenigingen etc. De fractie hoort zo de problemen uit ‘eerste hand’ , volgt de ontwikkelingen in de gemeente en biedt de inwoners van de gemeente een laagdrempelige toegang tot de gemeentepolitiek en onze fractie.

Goos Hageman

Een leven lang een rood hart! Dat zit in je DNA. Ik ga voor solidariteit en eerlijk delen, maar ook voor mensen verheffen en in hun kracht zetten. Gelijke kansen op eerlijk werk en een fatsoenlijke zorg voor ieder. De burger als doel en niet als middel. En ik ben van verbinden. Samen kan het!

Meer over Goos Hageman