Ga in gesprek met Gijs van Dijk

2 maart 2021

Ga in gesprek met Gijs van Dijk

Op maandag 8 maart om 20.00 uur organiseren we een ‘Meet & Greet met PvdA 2ekamerlid Gijs van Dijk. Het onderwerp van de bijeenkomst is ‘Armoede en Schuldhulpverlening‘  De PvdA heeft in het verkiezingsprogramma 2021 maar liefst 19 voorstellen opgenomen rond dit thema. Want de problemen zijn groot.

Ga in gesprek met Gijs van Dijk!

Gijs zal de PvdA standpunten graag aan je toelichten. Je kunt alle vragen aan hem stellen over dit onderwerp.

Armoede

Nederland is een rijk land! Maar toch balanceren miljoenen mensen op de rand van de Armoede. Een onzeker inkomen en stijgende huren zorgen voor Armoede en Schuld. Steeds meer mensen zijn aangewezen op de voedselbank.  En maar liefst 1 op de 8 kinderen leeft in Armoede. Daar wil de PvdA wat aan doen!

In ons verkiezingsprogramma komen we met 19 voorstellen voor een betere aanpak van armoede en schulden. Voorbeelden daarvan: de verhoging van het minimumloon, de AOW en de uitkeringen. Wij willen ook dat gemeenten meer geld krijgen om armoede te bestrijden.

Ook ten aanzien van de aanpak van Schulden heeft de PvdA een groot aantal voorstellen om mensen met schulden beter te beschermen en te helpen.

Wil je deelnemen aan de ‘Meet and Greet’ KLIK DAN HIER

Wil je meer weten over ons programma? KLIK DAN HIER