Door Gea Hofstede op 26 februari 2014

PvdA in Laag Soeren en Spankeren

De PvdA zal op zaterdag 1 maart, twee van de kleine kernen van onze prachtige gemeente bezoeken. U kunt ons om 10.30 uur in Laag Soeren verwachten en vanaf 11.30 uur in Spankeren.

De fractievoorzitter, Henk van Valburg gaat samen met raadsleden en lokale vrijwilligers in gesprek met inwoners. Wij willen graag van u weten wat er goed gaat in uw dorp en wat er beter kan. Waar moet de PvdA zich sterk voor maken, maar vooral ook, wat wilt u zelf doen in uw dorp. Daarover willen wij met u in gesprek. De beste ideeën komen uit de bevolking en wij horen ze graag.

Treft u ons niet in uw wijk, dan kunt u ons ook vinden bij de PvdA-tent  of in ons partijkantoor aan de Groenestraat te Rheden.

Wij zien er naar uit om u te ontmoeten.

Gea Hofstede

Veel mensen hebben het goed: een mooi huis, gezond en een baan. Maar wat als het tegenzit? Als je dat zelf niet kunt regelen? Dan moet je kunnen terugvallen op de overheid. Voor goede huisvesting, ondersteuning in de huishouding goede schuldhulpverlening en armoedebeleid, daar wil ik mij sterk maken.

Meer over Gea Hofstede