Door Marion Schoeman op 14 januari 2017

PvdA blij, Velp is een Guus Dijkhuizenplantsoen rijker!

De PvdA  Rheden is blij dat het plantsoen er is gekomen.  Nog fijner was dat onze motie die de PvdA hiervoor had gemaakt na ons pleidooi niet in stemming hoefde te komen. Ons initiatief kon rekenen op de steun van meer partijen in de raad en een toezegging van het college.

Wij vinden het als PvdA  des te leuker dat het Guus Dijkhuizenplantsoen nu een feit is, omdat dit speelplein echt voortkomt uit een burgerinitiatief voor de kinderen in de buurt, dat ook nog ontworpen is door onze lokale kunstenaars en zij daarin een warm pleitbezorger vonden  in Guus.

Marion Schoeman

Plaatsvervangend fractievoorzitter De PvdA past bij mij omdat solidariteit en eerlijk delen bij mij hoog in het vaandel staan. Inwoners maken de gemeente sterk, niet andersom. Iedereen moet naar vermogen mee kunnen doen aan onze samenleving. We bezuinigen niet op mensen die weinig hebben of die zorg nodig hebben om zelfstandig te kunnen leven. Daar

Meer over Marion Schoeman