23 februari 2016

NLdoet 2016

Sinds het bestaan van de NL doet dag werkt onze PvdA afdeling mee met activiteiten van jaarlijks verschillende aard. Dit jaar is NL doet op 11 en 12 maart. Er staan weer hele mooie klussen op de site van het Oranjefonds. Ontzettend leuk om met elkaar de handen uit de mouwen te steken!

Helaas kan ik dit jaar zelf niet op zaterdag mee- klussen vanwege werk en heb ik dus een klus op vrijdag 11 maart uitgezocht.

Heb je zin om mee te doen? Heb je tijd? Maak je tijd? Laat het me even weten voor 1 maart, dan schrijf ik ons in.

Dit jaar was echt Dieren aan de beurt: ik heb onderstaande klus uitgezocht. Laat me weten of je mee kunt helpen via 026-4955866 of [email protected]

Uw NLdoet klus: Proeverij Soep en Zopie

Omschrijving

Een dag de afdeling voor de bewoners van Intermezzo (voormalig Geldershof) omtoveren tot een winterse dag met kramen met proeverijen en oud Hollandse spelen.. Met een oud Hollandse draaiorgel.

Eindresultaat

De doelgroep krijgt steeds minder aangeboden op het gebied van gezamenlijke op iedereen gerichte activiteiten. Door deze aanvraag willen we de doelgroep een gezamenlijke dag aanbieden waar een ieder van kan genieten op haar of zijn manier. Doel hierbij is dat de cliënten meer contacten krijgen en dat we vrijwilligers in contact kunnen brengen met de doelgroep zodat die na deze dag zich aanmelden voor individuele begeleiding.

Intermezzo

Harderwijkerweg 1  A;
6952 AA Dieren

Waar ben je naar op zoek?