Door Gea Hofstede op 23 november 2016

De PvdA in Rheden komt naar u toe

De PvdA ontmoet het liefst zoveel mogelijk inwoners van de dorpen van onze prachtige gemeente. Deze bezoeken leveren een schat aan informatie. Wij horen graag van u wat er speelt in de wijk, hoe u de veranderingen in de zorg en natuurlijk wat er goed gaat, maar ook wat er beter kan.

Daarom komt de PvdA naar u toe. We komen op bezoek bij u, in uw eigen dorp en bij uw verenigingen om u te vragen wat wij voor u kunnen betekenen, maar u kunt natuurlijk ook met uw vragen bij ons terecht.

Op 26 november a.s. zijn wij in Rheden. U vindt ons rondom Koningsland en gaan van daar uit de wijk in, maar wij zijn ook zichtbaar aanwezig met onze PvdA tent. Wij spreken graag met u over dat wat u bezighoudt in uw woon- en leefomgeving. Mocht u op deze datum niet kunnen, maar wel graag met ons van gedachten wisselen dan kunt u ons bereiken via [email protected].

Wij ontmoeten u graag.

Gea Hofstede

Veel mensen hebben het goed: een mooi huis, gezond en een baan. Maar wat als het tegenzit? Als je dat zelf niet kunt regelen? Dan moet je kunnen terugvallen op de overheid. Voor goede huisvesting, ondersteuning in de huishouding goede schuldhulpverlening en armoedebeleid, daar wil ik mij sterk maken.

Meer over Gea Hofstede