Door Gea Hofstede op 20 september 2017

PvdA op de zomermarkt in Dieren

Afgelopen zaterdag heeft de wijkvereniging Stenfert een zomermarkt georganiseerd. Een gezellige markt voor en door de buurt. Er stonden veel kraampjes waar van alles werd verkocht, van kinderspeelgoed, tot fietshelm, van koffie en thee tot Turkse hapjes. De Rhedense PvdA was ook aanwezig, fractieleden beantwoordden vragen, luisterden en deelden rozen uit. Het weer viel gelukkig mee en hoewel het aantal bezoekers minder was dan vorig jaar, was het gezellig.

Op 30 september zijn we in Rheden om wederom naar onze inwoners te luisteren. Wij horen dan graag wat wij voor u kunnen betekenen.

Gea Hofstede

Wethouder Veel mensen hebben het goed: een mooi huis, gezond en een baan. Maar wat als het tegenzit? Als je dat zelf niet kunt regelen? Dan moet je kunnen terugvallen op de overheid. Voor goede huisvesting, ondersteuning in de huishouding goede schuldhulpverlening en armoedebeleid, daar wil ik mij sterk maken.

Meer over Gea Hofstede