17 december 2013

Met de pet rond…

Beste partijgenoten en kameraden,

Namens de inloophuizen in Velp en Dieren stuur ik jullie een zeer hartelijke dank voor de bijdrage. Afgelopen ledenvergadering hebben we 54,00 en 52,50 euro opgehaald voor de inloophuizen. Zoals jullie weten hebben we daar spreekuren vanuit het ombudsteam en hoeven we niets te betalen voor de huur van de ruimte.

De bijdrage die we nu hebben opgehaald wordt helemaal gebruikt om activiteiten te ondernemen met de mensen die de inloophuizen bezoeken. Zo gaat het inloophuis in Velp al het geld gebruiken voor de hobbyclub: men maakt dan leuke kaarten en ‘hebbedingen’ die ze verkopen.  Al het geld wordt vervolgens weer ingezet ten behoeve van het inloophuis. In Dieren wordt er iets lekkers gekocht voor de bezoekers rond de Kerst en gaat het geld naar de inkoop van een gezamenlijke maaltijd.

Mag ik jullie nog herinneren aan de actie ‘kerstpakket’? Weten jullie van bedrijven die pakketten over hebben? Heb je er zelf één over?

Laat even weten!

Fijne feestdagen namens alle vrijwilligers van het ombudsteam
Jannie Bijl, Felieke Heiligers, Mirte Nagtegaal, Jan Mulderij, Roelf de Boer, Richard Sivasli en Marleen Noorland