Door Niels Booij op 24 januari 2017

Campagnenieuws en helden gezocht

Nog een kleine twee maanden en dan is het weer zover. Opnieuw onze kans om te laten zien dat wij de peilingen kunnen verslaan. Op 15 maart mogen we weer naar de stembus en tot die tijd doen we er alles aan om te zorgen, dat we ook na 15 maart, een zo groot mogelijk sociaal democratisch geluid in de Tweede Kamer kunnen laten horen.

De laatste zaterdagen voor 15 maart gaan we in samenwerking met tal van andere PvdA-afdeling weer een mooie rode slinger organiseren via Rheden naar de achterhoek. Doet u ook mee? De voorbereidingen zijn in volle gang en de campagnecommissie houdt u op de hoogte.

Ook vragen wij aandacht voor een andere actie. Eind 2016 is het Helden project opgezet. Onze ‘nieuwe’ politiek leider, Lodewijk Asscher zei het als volgt:
Het is tijd om onze helden , eens uitgebreid in het zonnetje te zetten. Iedereen kent wel zo iemand in zijn omgeving. De echte doener die het verschil maakt. Mensen die als er iets gebeurt, in actie komen. Die als er iets beter kan, in beweging komen.
Of het nou gaat om iemand die boodschappen doet voor een zieke buurvrouw, of de juf die een kind net even die speciale aandacht geeft zodat het vleugels krijgt. De wijkagent, de jeugdtrainer van je voetbalclub, de buurtvader in die lastige wijk. Kortom, mensen die dagelijks hun steentje bijdragen aan een mooier Nederland.

Wij willen als afdeling dit initiatief van harte ondersteunen. Dus heb jij zo iemand in je omgeving, neem dan contact met ons op zodat wij, als Partij van de Arbeid, deze helden in het zonnetje kunnen zetten

Niels Booij

Ik wil strijden voor een Rhedense samenleving waarin volwaardige participatie in de maatschappij mogelijk is, met ruimte voor wie wil en waardigheid voor wie niet kan. Ik vind van groot belang dat wij zorgen voor een fatsoenlijk bestaan voor iedereen. Solidariteit moet hierbij centraal staan.

Meer over Niels Booij

Waar ben je naar op zoek?